duminică, 13 septembrie 2009

Asta-i cu deci la inceput..

Deci..mor de somn,ma`mea ma cheama la somn ca maine-i scoala da` eu tot stau sa scriu.Nu-i nimic special,doar tineam eu sa scriu,desi nu prea ma sponsorizeaza creierul cu ceva bun acum.Azi raman cu putin de "gura cascata".
(Aveam eu o frica a mea interioara.)..ceva timp in urma.
Azi se schimba lumea,se intoarce fundu pamantului,asa ca nu mai vrea el sa stea pe el,si se ajunge sa stea in cap.
(Deci pamantul sta in cap.)..de ce?
Pai vorbesc de o zi-doua, cu Tequilla asta,Kris,pe YM! si vad in tot ce scriem ca totul s-a inbunatatit.Adica frica mea interioara,se transforma intr-o posibila partenera de o bauta intr-o zi de scoala.
(Deci cum spuneam,pamantul inca sta in cap.)..vai.
Is praf de somn,da` inca ma gandesc la pamant.Asta a innebunit mai mult si s-a maturizat.
(Asta spune ea ca s-a maturizat!Chiar!)
Urmeaza un serial gen "liceenii" acum,in ce se intampla.Ba,da`-mi place.


...si tin sa spun ca pamantul asa ramane.
(Hai stil tap tequillo!:)).)





2 comentarii: