luni, 21 septembrie 2009

Departe de nonculori..


Cuvinte alese pentru a putea trata subiectul acesta.Renasc lucruri care ma infioara si imi trezesc simtaminte speciale,departe de nonculori.E ca atunci cand esti mic si iti doresti sa ajungi ceva cand vei fi mare si te gaseste,intr-o zi in care nu te astepti,gandul care deja este ce ti-ai dorit.Am avut azi starea aia de maxima energie si viata undeva deasupra capului.Ma topeam la orice lucru frumos si ma minunam de tot ce se putea.
[energie!]
Ma plimbam si asteptam sa ajung in locul in care ma simteam altadata respectata,ascultata si apreciata,cand m-am lovit de energie,care a avut un impact teribil asupra mea si m-a facut aproape sa sar de pe un biscuite pe altul.
[zambet!]
Impartind un lucru,mi-a fost dat in schimb un zambet,care a alergat dupa mine toata ziua si inca mai e in spatele meu,dar cam obosit.
[sustinere!]
Cladirea m-a acceptat inauntrul ei iar el mi-a oferit sustinere si m-a purtat pana in locul in care avea sa-mi creasca inima din nou si unde ma pot exterioriza ca un om complet normal si cu nevoi psihologice complet normale.


Finalul e cam asa.Nu stiu cat ati inteles din ce-am iscalit eu aici,dar e vorba de sentimente si de ce port eu in mine si in minte de o saptamana si 2 zile incoace .Ceva care ma macina si-mi da fiori.
Si clar voi termina la fel...

Departe de nonculori.

4 comentarii:

  1. off topic: te intereseaza un link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca unii dintre noi chiar intelegem :) pentru ca toti avem un scris 'codat'!

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu o intrebare, Athea e numele tau natural ?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere